Onze applicatie

In samenwerking met het Amphia ziekenhuis in Breda hebben wij voor projectmanagement een SaaS/ASP applicatie ontwikkeld. De applicatie is geschikt voor elk projecttypen van  bouw, onderhoud , renovatie, (ver)nieuwbouw, subsidie, verhuis tot ICT projecten

Onze moderne en dynamische voortgangs- en planningsrapportages vormen de cockpit van het project. In één oogopslag heeft u direct inzicht in de financiële ontwikkeling, tijd, kwaliteit, risico’s en lopende issues. Verder bieden wij standaard diverse projectmanagement rapportages met dwarsdoorsnede op projectleider, financiering, fase, locatie, strategische doorkijk, cashflow/liquiditeitsontwikkelingen en nog veel meer! Tijdens een demonstratie laten wij dan ook graag alle mogelijkheden van onze Project Intelligence applicatie zien. 

Door middel van import of een beveiligde verbinding en koppeling met uw projectadministratie zorgen we voor actuele financiële projectinformatie. Hierdoor zijn dagelijkse updates van projectadministratie zoals budgetten, orders, facturen, openstaande orders binnen handbereik. Gecombineerd met aanvullende functionaliteit heeft u een compleet, effectief en efficiënt projectmanagement tool in huis!

Amphia Breda
Radboud Nijmegen

Hoe gaan wij van start?

We beginnen altijd met een uitgebreide demonstratie van onze applicatie. Wanneer u geïnteresseerd bent volgt een business scan. Op deze manier krijgen we een goed beeld van de wensen en de mogelijkheden van uw organisatie. 

Met de business scan maken we een grondige analyse van uw informatiebehoefte, werkprocessen en de mogelijkheden van onze applicatie. De business scan vormt de basis voor afspraken en de toekomstige implementatie. Zo  hebben we direct alle mogelijkheden en verwachtingen vastgelegd. We zijn namelijk helder en transparant waardoor we altijd teleurstellingen voorkomen bij de implementatie. 

De Implementatie

Na de business scan en opdrachtverstrekking  starten we met de implementatie. We hanteren hiervoor een Agile projectaanpak. Samen met u maken we korte sprints en zorgen we ervoor dat de gebruikers zelf snel aan de slag kunnen met onze Projectbeheer applicatie. Door direct zelf aan de knoppen te zitten leert u het snelst! 

Over de periode na de implementatie maken we werkafspraken met u. Deze afspraken leggen we vast in een service-level agreement (SLA). De praktijk leert ons dat het dagelijkse werk en de eerste lijn opvang met vragen vaak door de klant zelf wordt gedaan (PMO). Dit heeft alles te maken met de eenvoud en de intuïtieve Projectbeheer applicatie. Uiteraard kunnen we onze service-level uitbreiden en staan we voor u klaar wanneer dat nodig is!

Spaarne Gasthuis